Garantie en Retourneren

Coska-anna.nl biedt uitsluitend originele merk producten aan, al onze producten worden geleverd met wettelijke garantie. Indien een product gebreken vertoont verzoeken we u vriendelijk dit zo spoedig mogelijk aan ons te melden. Uw aankoopbon geldt als garantiebewijs bewaar deze dus goed.

 

heb een beschadigd product ontvangen, wat nu?

Heeft u ondanks onze zorg en de verzekerde verzending een beschadigd product ontvangen? Neem dan direct contact met ons op om de schade te melden, wij nemen uw melding gelijk in behandeling. 

 

heb het verkeerde product ontvangen, wat nu?

Heeft u ondanks onze zorg een verkeerd product ontvangen? Dan verzoeken we u vriendelijk zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen u voorzien van een retourlabel en zorgen dat het juiste artikel z.s.m kostenloos naar u verstuurd wordt.

 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Wanneer u een bestelling wilt annuleren kunt u contact opnemen met onze klantenservice, zij zorgen dat uw bestelling uit het proces wordt verwijderd en verzorgen de creditering van uw aankoopbedrag.

 

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?

Indien u een product wenst te retourneren, verzoeken we u vriendelijk om eerst contact op te nemen met onze klantenservice. 

U kunt producten retourneren in geval van:

  • Een gebrekkig product; indien een product gebreken vertoont dient u dit zo spoedig mogelijk aan ons te melden. Uw factuur dient hiervoor als garantiebewijs.
  • Herroepingsrecht: U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Producten die geopend , gebruikt, of beschadigd zijn door de klant zijn hiervan uitgesloten. De retourkosten zijn in dit geval voor de klant.

Producten die u niet kunt retourneren:

  • Producten (zonder gebreken) waarvan de verzegeling en/of sealing is verbroken ivm houdbaarheid en hygiëne.